vineri, 12 iunie 2015

Cu sau fara bagaj

Azi plec !

Ma intreb cand va veni ziua aceea, cand voi avea curajul sa spun si sa fac asta, fara regrete, fara a ma uita inapoi si fara a ma gandi macar pentru o secunda ca las in urma ceva pentru care mi-ar parea rau, ceva pe care l-as vrea cu mine tot timpul si nu e posibil, sa nu ma gandesc ca pierd ceva sau pe cineva anume, ci doar sa imi fac curajul sa plec si sa imi indeplinesc destinul, dorinta si chemarea...

Sa plec fara sa ma uit inapoi nicio secunda, sa stiu permanent ca cei care sunt cu mine sunt cu mine indiferent daca voi fii alaturi de ei fizic sau corpul imi va fii plecat peste mii de kilometrii. Sa stiu ca atunci cand ma voi intoarce, poate, ei vor fii acolo si nimic nu s-ar schimba, sa stiu ca dorinta si faptele mele nu ranesc pe nimeni si nici eu la randul meu sa nu fiu ranita de nimeni. 

Ma intreb cand o sa imi fac bagajele, cate voi lua si cate voi pastra si de cate imi voi aminti. Ma intreb cate imi vor folosi si de cate voi avea nevoie, cate imi vor sta la dispozitie si cate imi vor intinde o mana, imi vor intoarce spatele, ma vor critica, incuraja, impinge de la spate sau trage in jos...Cate ma vor felicita si cate ma vor judeca si ma vor trage inapoi? 

Ma intreb...Cat din trecutul meu va ramane in bagajul meu si cat loc va mai avea pentru a incape altceva din viitorul meu, ma intreb daca voi avea tupeul si curajul de a face curat, sau a lasa bagajul plin de praf si intunecat...

Si sa renunt la bagaj nu e o solutie, poate doar sa fac curat din cand in cand in el ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts