miercuri, 6 mai 2015

Special gift

Am avut in ultima perioada niste zile pline, atat din punct de vedere psihic, emotionat, cat si fizic. Desi daca as putea alege, emotionalul a fost cel care m-a marcat puternic! Sunt zile in care nu ai chef de nimic si nu stii cum sa gestionezi o situatie in care apare imprevizibilul sau sunt zile in care ai darama si muntii, dar situatiile nu iti sunt favorabile...Si zile care pur si simplu trec. 

Dar sunt si zile pline de zen inspirate de alte persoane din jurul tau. Azi, cat si luni, o buna prietena si o persoana de suflet mie mi-a facut existenta mai frumos doar prin simplul fapt ca s-a gandit la mine. Pentru cei care nu stiu eu sunt omul pasionat de anumite lucruri intr-un mod obsesiv( atat sentimentale, de ordin emotional, cat si fizice) , in acest caz...Ador agendele, care mai de care mai colorate, mai frumoase, mai vesele, mai vii...Sunt obiecte pe care eu una le indragesc enorm de mult si care ma fac fericita prin prezenta lor in posesia mea. 

Astazi am primit un exemplar din aceste obiecte divine, alaturi de un pix ( alta obsesie de-a mea instrumentele de scris: stilouri, pixuri, creioane etc). Sunt fericita cand primesc lucruri, cadouri, orice...Dar si mai fericita sunt cand persoanele din jurul meu se gandesc la mine, mai ales persoana in cauza pe care o stimez si o respect enorm de mult. E un sentiment coplesitor cand stii ca cineva anume iti stie gusturile, s-a gandit la tine si a vrut sa te faca fericita, uneori cu o simpla vorba, uneori cu un zambet, sfat, imbratisare...Alteori prin gesturi pline de valoare si semificatie emotionala! 

Am fost incantata toata ziua din cauza agendei mele si a ce reprezinta ea pentru mine. E frumos cand primesti ceva anume, dar si mai frumos e cand primesti sentimente si senzatii unice, ele sunt chiar divine! Eu sunt de parere ca nu cadourile in sine ne fac fericiti, ci emotiile pe care le traim in acele momente, deoarece cu ele ramanem si semnificatia momentului nu se afla intr-un lucru material care in timp se degradeaza, ci in ceea ce se creeaza in interiorul nostru si ce declanseaza ceilalti in noi, si anume...Sentimente!

Asa ca noua agenda se va alatura colectiei mele! Momentan ramane doar sa se imprieteneasca cu cele cateva exemplare pe care le am aici, la Bucuresti. 

                                         
                                                           



O zi buna incepe cu o agenda si un pix chic!

2 comentarii:

  1. Toate arata superb! Ma bucur ca ai primit agenda, impartasesc si eu aceeasi obsesie ca si tine. Stiu cum este.
    Eu am primit una recent de la Bitdefender si nu stiu ce sa incep in ea. Sa desenez, sa mazgalesc/ scriu. Inca nu ma pot hotara :P
    Intr-o zi o sa-ti fac si eu cadou una! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! sunt mandra de ele, deoarece fiecare reprezinta cate ceva, la fel si persoanele de la care le-am primit!

    Wah, cat de minunat ca intelegi si tu aceasta obsesie si ca iti plac si tie! Eu mereu incep cu teama cand decid sa scriu sau sa fac ceva cu ele :)))

    Xaara sa stii ca si tu mi-ai facut cadouri multe emotii si sentimente, pe langa sfaturi si multe altele <3 . Dar la o agenda nu o zic niciodata nu, la fel cum sper ca nu o sa zici nici tu :>

    Kisses and hugs ! :* :* :*

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts