sâmbătă, 7 martie 2015

Drift

Avand in vedere ca sunt o persoana pasionata de informatii, daca pot sa spun asa, ma intereseaza cam orice domeniu. E adevarat ca atunci cand e in discutie ceva de care habar nu am, nu prezint un interes imediat, deoarece trebuie sa existe si un anumit tip de comunicare care sa ma faca sa vreau sa fiu atenta si interesata. Ma refer la faptul ca daca as auzi pe strada vorbindu-se despre masini in termenii lor specifici si stiintifici m-as uita ca la extraterestrii si as trece mai departe, dar daca mi se prezinta mie intr-un anumit mod si in care mi se explica clar, ei bine, da, atunci prezint un interes exceptional cu toata fiinta mea.

Fiind o fire destul de sociabila, zic eu, si interesata de numeroase lucruri, am avut o discutie interesanta zilele asta despre drift. Evident, pana acum habar nu aveam ce e ala, cu ce se mananca si de unde a aparut. 

Driftul este un sport care se refera la o tehnica anume de conducere, prin care o masina special amenajata poate sa abordeze in derapaj controlat un traseu special amenajat, cu o viteza maxima posibila si cu un unghi cat mai agresiv. 

Spectacolul mi se pare umitor! Si tehnicile si ce pot sa spun, am fost impresionata! Desi nu le am cu masinile, fiindca nu au fost un domeniu care sa ma pasioneze si pe care sa il aud vorbind prea des, pot spune ca acum sunt foarte : wow ! Tehnicile care se practica ma impresioneaza si avand in vedere ca pentru mine e un domeniu nou ma simt ca un copil in fata Disneyland-ului. Cata practica iti trebuie ca sa faci asta ! Cata determinare! Si mai ales, adrenalina aceea care iti curge prin vene...

Din cate am citit si aflat, driftul are doua parti ale competitiei : calificarile si duelurile. Pot participa nenumarati pliloti, dar  in urma calificarilor 32 sau 16 piloti vor lua startul din duelurile eliminatorii, in sistem piramidal. 

 "Sunt doua runde in duel, in care fiecare pilot va fi lider, respectiv urmaritor. Pilotul lider va incerca sa urmeze trasa din calificari, iar cel de-al doilea sa-l urmareasca perfect pe primul, cat mai aproape de acesta. Duelurile se petrec in derapaj controlat, la viteze mari - de 150km/h in unele cazuri, ceea ce face din acest sport un show extrem de spectaculos, apaudat si ovationat de spectatori."
Si daca va intrebati cine a inventat acest sport este...Da! Un japonez! 

Daca v-am starnit catusi de putin interesul va invit sa urmariti cum se realizeaza o competite, sa vedeti seria Fast and Furios( plus ca premierea celui de-al saptelea film este pe trei aprilie) ! Asa ca astfel va puteti bucura de un spectacol cu adevarat frumos sau daca aveti sansa puteti vedea un spectacol live, deoarece sunt atat de renumite incat se organizeaza in toata lumea!

Din pacate inca nu dispun de atatea informatii pe cat as vrea, dar voi revenii cand voi fi mai informata cu cat mai multe detalii!

Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts