marți, 6 ianuarie 2015

" Chestionarul lui Proust"

Citisem mai demult "Chestionarul lui Proust" si chiar imi propusesem sa raspund si eu la intrebari, dar nu gasisem ocazia. Asa ca m-am gandit ca primul meu post pe anul asta sa fie acesta. Ce pot sa zic?! Am o pasiune pentru intrebari si raspunsuri! Si vrand sa fac acest chestionar putin mai interesant, am zis sa ii pun intrebarile acestea( despre mine) si unei persoane apropiate mie si surprinzator aflu lucruri despre mine care sunt adevarate si care observ ca le identifica si cei din jurul meu. Oricum, a fost interesant asa ca va propun sa incercati.

Principala trasatura a caracterului meu : Sensibilitatea
 ( Raspuns primit : Sinceritatea)

Calitatea pe care o prefer la un barbat : Simtul umorului 
( Inteligenta)

Calitatea pe care o prefer la o femeie: Independenta
 ( Inteligenta)

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Loialitatea, iubirea, disponibilitatea, sinceritatea,empatia, intelegerea, ajutorul, efortul. 
(Sinceritatea)

Principalul meu defect: Faptul ca interpretez lucrurile. 
 (  Incapatanarea) 

Ocupatia mea preferata: Sa citesc, sa scriu, sa ma uit la un film/serial.
 ( Sa scriu)

Visul meu de fericire: Iubirea neconditiona impartasita
 ( Sa-mi public o carte)

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea : Sa renunt 
 ( Sa ma casatoresc cu un tip fara bac) 

Ce-ati vrea sa fiti? : Tot ceea ce imi propun
 ( Profesor universitar, o mare scriitoare si sa le dau uite asa la toti) 

Tara in care as vrea sa traiesc : Coreea de Sud 
(  USA) 

Culoarea preferata: Albastru
 ( Albastru)

Floarea preferata: Nufarul 
 ( Trandafirii)

Pasarea preferata: Pheonix
 (  Pheonix )

Prozatorii mei preferati: Alexandre Dumas
 ( -) 
Poetii mei preferati: -

Eroul meu preferat: Contele de Monte Cristo
 ( -) 

Eroina mea preferata: Regina Victoria

Compozitorii preferati: -

Pictorii preferati: -

Eroii din viata reala: Alexandru Macedon

Eroinele din istorie: Coco Chanel

Bautura si mancarea preferata: Salata de ciuperci cu piept de pui si aloe vera
 ( Salata de ciuperci si vin rosu dulce) 

Numele preferat: Iris, Alexandru ...
 ( Cristian)

Ce detest cel mai mult : Prefacatoria 
( Indiferenta)

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult : -
 (Hitler)

Fapta militara pe care o admir cel mai mult : Razboiul de independenta 
(Unirea principatelor)

Darul natural pe care as vrea sa-l am : Sa zbor
 ( Sa am voce) 

Cum as vrea sa mor : Sa mor fara sa imi dau seama !
(  Sa mor repede fara sa chinui pe altii )

Starea de spirit actuala : Obosita
 ( Pozitiva)

Greseala care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Lucrurile facute fara rea intentie 
( Ceva minor) 

Deviza mea : Nimic nu e imposibil!
 ( Lupta si vei avea) 

________________________

Mi-a placut sa fac chestionarul si chiar cred ca voi mai face astfel de lucruri, in primul rand mai aflu cate ceva nou despre mine. Ii multumesc prietenei mele pentru timpul acordat si ma bucur ca am mai aflat cate ceva despre mine :)) . Uneorii prietenii chiar te stiu mai bine decat te stii tu :D . 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts