miercuri, 28 ianuarie 2015

Camila - Todo Cambio

Dupa cum se stie, pe facebook circula des imagini cu diferite texte, dar unul chiar mi-a prins starea, ca sa zic asa...Si nu, am sa zic care este acel text, o sa se subinteleaga. 

Melodiile in spaniola sunt preferatele mele, dar nu numai...Insa au un loc special in mine! Iar azi recomand sa ascultati Camila - Todo Cambio , desi nu e melodia mea preferata a lor si nici chiar cea mai de succes, versurile mi se par foarte... "atingatoare" .


Si versurile mele preferate :

"Yo tampoco lo esperaba                 "Nici eu nu ma asteptam
Pero asi es el amor                           Dar asa este dragostea
Simplemente paso y                         Pur si simplu s-a intamplat si
Todo tuyo ya soy                              Tot al tau deja sunt
...                                                       ...
Todo cambio cuando te vi"               Totul s-a schimbat cand te-am vazut"


3 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi there!

      O melodie frumoasă. E liniștitoare într-un fel și cu siguranță mi-a făcut plăcere să o ascult. Sper să mai împarți din melodiile tale preferate. <3

      Huuugs and kisses! >:D< :*

      Ștergere
  2. :*

    Ma bucur ca ti-a placut. Este, intr-adevar, linistitoare. Creeaza un sentiment placut. Cu siguranta o sa mai postez <3

    Kisses and hugs ! <3 :* >:D<

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts