vineri, 15 august 2014

Crazy, but simple...

Uneori ma amuza atat de tare discutiile pe care le port. In momentul in care vorbesc cu cineva nu imi dau seama de cat de aberanta sunt sau cat de amuzanta este situatia sau ca fiecare vorbeste despre altceva, dar ...Chiar si asa intotdeauna ma bucur de o discutie savuroasa, chiar si dupa mult timp cand o "recitesc"( am tendinta de a mai citii discutii pe care le-am avut, uneori e un obicei prost si...dureros, dar trecem peste) si uneori sunt atat de socata de ceea ce scot din..minte si (degete) gura.

Motivul e discutia pe care am avut-o acum cateva zile si pe care am recitit-o ieri si am ramas uimita de intensitatea lucrurilor pe care le-am spus si cu ce convingere, de aceea vreau sa "imortalizez"momentul.

Ca tot e vara si suntem "in love" :

-Nici nu mi-ai zis de el.
-Ti-am zis!
-Ba nu sau poate nu ii acordai asa importanta atunci...
-Pai nu ii acordam . Era just a friend
-And now? what is he?
-Tipul pe care il plac...Pe care il vreau, care m-a facut sa simt, care mi-a arat cum e sa te crezi singura, unica fiinta speciala pentru cineva. E persoana care mi-a facut pielea sa arda si inima sa bata si sa se opreasca. Persoana care m-a facut sa ma simt fetita si femeie, mica si importanta, frumoasa si inteligenta.
-Da, esti indragostita!
-Mda, oribila treaba!

Si o a doua discutie care ma amuza teribil si ma face sa ma gandesc ca viata fara prieteni adevarati e o risipa!

-Tu cu G, iar in timpul asta la mine au fost ...
-Auzi daca e sa iesim si noi intr-o seara eu vreau sa imi iau sandalele si rochita de la nunta.
-Oke, dar eu joi plec, deci vinerea viitoare...
-Dupa ma, vedem noi cand si cum, poate reusesc si eu sa ies, macar la o teresa ceva!
-Pai asta zic, la tine a durat. Da...la Romantic!
-Da, cam mult, nu?
-Eh, asa e frumii!
-Poate reusesc intr-o sambata. Dar daca ar fi ce zici? sau mai bine nu. Cu cine vrei tu. Unde-i frumi?
-Ce zici acolo? Ce sambata? Ce cu cine zic eu? E frumi ca nu "l-ai schimbat"...
-Poate iesim intr-o sambata
-Oke.



Banuiesc ca toti avem un/o prieten/a cu care avem discutii de genul pe care nici noi nu le intelegem totalmente :)) Desi prindem ideea esentiala. Ce sa mai zicem de ceilalti care cu siguranta nu ar intelege...Nimic. Eu zic ca...Asta e tot ce conteaza. Ca noi ne intelegem sau...Incercam ^^

Prietenia nu se explica, se simte...:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts