luni, 10 februarie 2014

For myself

M-am gandit de ceva vreme sa fac un asemenea post ( zilnic sau saptamanal), dar din anumite motive nu am facut-o. Azi, caci nu a fost o zi chiar superba, m-am gandit ca poate daca reusesc sa duc la capat acest post si ce vreau sa scriu in el o sa tin cont de ceea ce zic si cred si, poate, o sa pun si in practica. 

1. Sa nu imi mai pese asa mult - Daca as fi macar cu 1% mai indiferenta fata de tot ce in jurul meu, mi-ar fi mult mai bine. Daca nu m-ar mai stresa viata celor la care tin asa mult, m-as simti cu siguranta mai bine. Sau cel putin, nu as suferi inutil. 

2. Sa nu ma complic - Da! Evident, daca nu as complica lucrurile, ele ar merge de la sine, simple si frumoase. Dar eu nu...Eu trebuie sa ma asigur ca e asa sau invers saaauuu...Sa ma intreb : oare de ce a zis x si y asta? Oare de ce a facut aia? A vrut de fapt sa spuna asta sau mi-a dat de inteles altceva? ....Si apoi ma intreb? Serios? Tu gandesti? ( de unde vine nr. 3 )

3. Sa nu ma mai gandesc asa mult - Nu zic sa nu ma gandesc, evident ca trebuie sa fac asta, doar ca... Poate nu ar trebui sa analizez situatia asa mult, poate pur si simplu unele lucruri ar trebui sa le fac din instinct. 

4. Sa spun ceea ce cred/simt, indiferent de riscuri - Dar nu pot asta...Asta chiar nu pot. De exemplu, am momente in care imi vine sa le zic tuturor cat de draguti sunt ...Si apoi ma opresc si ma intreb, ce te apuca? Sau sunt momente in care pur si simplu...vreau sa ma exprim, sau sa spun ce simt...Si nu ma refer acum unei mari iubiri( bine, aici e si mai greu si mai sufocant si mai enervant si e frustrant = devin agitata si nervoasa, deci renunt la idee), zic in general...familiei, prietenilor sau persoanelor cu care imi mai petrec timpul.

5. Sa nu mai am nevoie de certitudini - Da...Asta e un subiect destul de sensibil, doar ca simt nevoia uneori sa fiu sigura pe anumite lucruri, pe anumite fapte, pe anumite vorbe...Sau pe anumite sentimente. Si serios, nu poti sa intrebi lumea: Aaa...tu simti ce simt si eu, nu? Sauuu...Tu crezi ce cred si eu , nu? sauuu...Prostii, stiu, deci clar nu ar trebui sa mai am nevoie . Punct...Si Next. 

Am scris doar cinci obiective, sunt putine si poate daca o iau incet o sa o pot duce la
capat, o sa revin cat de curand cu alte obiective pe care mi-as dori sa le aplic, acum...Depinde si daca voi reusi :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts