miercuri, 19 februarie 2014

Aiurea

O zi...care incepe aiurea nu are cum sa se termine prea bine oricum. Ma deranjeaza cand lucrurile nu merg bine, desi intentiile mele sunt bune. E atat de confuz si ma enervez si imi vine sa las totul balta. Uneori ma impart in doua : in eu cea care vrea sa se opreasca, sa respire si sa o ia de la capat pana reuseste si...eu care vrea sa isi faca bagajele, sa plece, sa isi puna o pereche de ochelari, sa-si faca o coada si sa-si traga gluga pe cap, sa nu simta si sa plece...Departe. Sa renunte la tot si sa nu ii pese. 

Evident, azi, acum..Nu fac niciuna din cele doua. Sunt pur si simplu in aer. Vreau sa invat pentru simulare, evident...Nu o fac. Nu pot. Si nu e greu, doar ca...lipseste ceva. O saptamana si putin...Ma sufoca. Vreau sa fiu o prietene buna, sa imi ascult prietenii, sa incerc sa ii ajut...Dar esuez. Nu ma pricep sa fac nimic in situatiile lor. Am pareri proaste...Si mai bine tac, mai bine nu-mi dau cu parerea...Aiurea. Si apoi...Vreau sa vorbesc cu el? :)) Mda. Si ce fac? Nu fac nimic bun. Ce as putea sa ii zic? Hello.... Si punctele exprima toata frustrarea mea referitor la gandurile, sentimentele si asteptarile mele. Aiurea!

Daca nu as fi complicata, as putea sa port o discutie cu calm, sa zambesc...Dar nu. Simt! Sentimentele! Emotiile! Temerile...Si totul se duce balta... 

Am avut intentia sa vorbesc frumos, sa rad, sa glumesc, sa am un moment de...rasfat...A iesit prost! Si apoi? De ce sa iasa bine? Eu fac lucrurile prost...E vina mea. Si am ajuns la concluzia : de ce e ziua aiurea? Oh...Eu sunt aiurea. Eu ma comport aiurea. Eu ma simt aiurea...Si nu doar ziua asta e aiurea, toate sunt aiurea...

Si sincer... Ma seaca simplul fapt ca nu pot face nimic bun...Si da, e aiurea si ca doare :) So...Asta-i viata.

Please, next moment!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts