marți, 28 ianuarie 2014

One day

M-am trezit devreme cu mana pe telefon gandindu-ma instantaneu la tine. Lucru destul de amuzant pentru mine e faptul ca imediat ti-am scris si apoi mi-am dat seama ca..Da, E inca prea devreme. Totusi, zambeam si asta era tot ce conta. 

M-am spalat pe dinti gandindu-ma cat detest pasta de dinti colorata si gustul ei aiurea. Am zambit si mai larg gandindu-ma ca asta ti s-ar parea ciudat si poate si amuzant. 

M-am imbracat gros stiind ce e afara si enervandu-ma pe faptul ca da, trebuie sa ma imbrac gros. Nu-mi place iarna, dar pentru tine as fi facut un compromis. Cu tine iarna ar parea mult mai frumoasa.

Am plecat de acasa gandindu-ma ce naiba faci tu la ora asta. Te-as fi sunat...Dar nu imi place sa deranjez. 

Nici antrenamentul nu mi s-a parut interesant, nu imi placea, mi-era prea indiferent ca sa ma implic. Am fost invidioasa pe cele care isi dadeau sufletul pentru a executa o figura cum trebuie, mie...Mi-era de ajuns sa ma gandesc la ale mele. 

E ciudat pentru mine constientizarea altei persoane atat de acut si atat de prezent...Nu mi-a placut niciodata sa ma implic mai mult decat o fac de obicei, acum trec asa lejer peste fiecare bariera pe care am creat-o, de parca prezenta lor ar fi asa inutila acum.

Am ajuns acasa gandindu-ma tot la tine...Ce faci? Cum esti? Ti-e frig? Te bucuri de zapada? Esti bine? Te gandesti la mine? Si in fine, spre final...Dupa ce m-am dezbracat, am facut dus si am dat de marea mea salvare
*internetul* am stat ceva uitandu-ma la fereastra ta..Am zambit si ti-am scris...Si ti-am scris muuulllt. Si am sters... Si ti-am scris. Si am sters. In final ti-am scris totusi ceva si ti-am trimis...

Ti-as fi scris mesaj....Dar nu numai unul. Dar m-am oprit. M-am bagat in pat si m-am uitat la tavan. Gandindu-ma...Prea intens. Prea mult...Si in final am inchis ochii, stand in pat, fiindu-mi atat de frig..Desi era cald.

Si am realizat ceva... Nu am nevoie de caldura artificiala, am nevoie de caldura...Adevarat. De caldura ta...

2 comentarii:

  1. Atat de simplu si totusi frumos, intens. Mi-a placut mult! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur enorm de mult ca s-a simtit ce am vrut oarecum sa exprim. Faptul ca ai zis ca a fost simplu, dar frumos si intens mi-a facut ziua mai frumoasa. Multumesc mult! :*

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts