marți, 14 ianuarie 2014

Liebster award

Pentru premiul Liebster award ii multumesc mult Xaarei! Mi-a facut placere sa raspund la intrebari si mi-a creat o stare placuta. Merci inca o data. ^^

1. Care este ultima carte citită?
O iubita potrivita pentru un conte de Sarah McLean . A fost o carte foarte draguta, atat de draguta cat se poate genului respectiv. Dar a fost amuzanta. Imi place perioada in care se incadreaza povestea( anul 1831 mai exact) si imi plac femeile care chiar si atunci stiau ce vor sau pur si simplu, isi luau soarta in propriile maini. M-a atras mult latura obscura si uhm...incitanta a Cazinoului in perioada acelor ani. Povestea de dragoste mi-a placut ca nu a fost una cliseica, inceputul a fost chiar promitator.

2.  Ceai sau cafea?
Ceai. Cafeaua nu o pot bea, chiar nu imi place deloc si am incercat multe tipuri. Nici cu ceaiul nu ma impac foarte bine, dar imi place, e bun si are multe beneficii.

 3. Ai tatuaje? Ți-ar place să-ți faci? Dacă da, ce anume?
Nu am. Cred ca da, mi-ar placea sa imi fac. Pe spate, pe umar mai exact. Cred ca ceva in stil asiatic in orice caz! Ei au cele mai frumoase tatuaje!

 4. Ce melodie te obsedează în momentul actual?
 2 Chainz Wiz Khalifa - We own it. Imi place la nebunie, am o fixatie pentru unele melodii uneori ^^

5.Unde ai vrea să călătorești anul acesta?
Anul asta am de calatorit sigur. Mi-ar placea insa sa merg in vacanta la mare, poate mi-ar placea sa revizitez Barcelona... Dar ma voi multumi daca voi merge si la noi.

6.  Ce hobby-uri / pasiuni interesante ai?
Nu stiu cat de interesante sunt ele pentru altii, dar pentru mine sunt speciale.
Mai nou imi place sa fac fotografii, nu sunt cine stie ce, dar mie imi plac. 
Imi place sa scriu, fac asta chiar daca stiu ca nu ma pricep extraordinar. 
Sa citesc, e iar o pasiune, si cand o fac nu ma mai opresc pana nu termin cartea. 
Sa desenez haine, mi-a placut intotdeauna si era o perioada cand ma pricepeam bine, acum o fac mai rar, dar tot ma relaxeaza. 
Sa colectionez carti :)) . Asta imi face si situatia financiara sa sufere, dar zic eu ca merita. 
Sa ascult muzica cat de des pot. 

7. Ce seriale urmărești? 
In general coreene, thailandeze sau chinezesti :))...Dar nu numai. 
O lista a celor pe care le vad in prezent sa spunem : Love Around,  My love from a star, Arrow, Beauty and the Best, White Coller, Merlin si cam atatea imi vin in minte.

8. Ce piesă vestimentară ai purtat des până acum?
Bocancii si geaca <3 . Ambele piese le adooorr, dar cu caldura de afara trebuie sa renunt la ele :)), plus ca m-au acaparat alte lucruri pe care vreau sa le cumpar.

9. De la 1 la 10, cam cât de ordonată ești ca persoană?
Sincer eu sunt destul de dezordonata, dar nu pot sa zic ca e haos cand intrii in camera mea. E haos cand caut haine...Sau sosete sau nah...alte piese vestimentare... Dar la capitolul biblioteca, din camera mea doar cartile sunt perfect ordonate. 
 As zice un 5 :))) 

10. Ce mâncare îți place?
Sunt destul de pretentioasa la capitolul asta si cum am si ceva probleme de sanatate, uhm...gusturile se schimba. Oricum mancarea facuta de mama e cea mai buna :)))))). Imi plac salatele mult, cea cu ciuperci si piept de pui e preferata mea si imi plac supele, cea de rosii o ador...Oricum, cred ca orice mancare care nu e facuta de mine e comestibila si mi-ar placea ( in caz extrem) :))

11. Trei celebrități cu care ai lua cina?
Ayano Yamane, Yoon Eun Hye si Paulo Choelo. Am stat si m-am gandit mult la intrebarea asta, probabil fiindca sunt multe celebritati care pentru mine sunt importante si admir ceea ce fac. Probabil mi-as dori ca lista sa fie muuult mai lunga...Daca ar fi posibil. 


Eu acord premiul acelor care doreste sa il primeasca ^^. Intrebarile sunt urmatoarele. 

1. In ce culoare te imbraci cel mai des?
2. De obicei esti matinala?
3. Care este primul lucru pe car e il faci cand te trezesti?
4. Ce tip de filme preferi?
5. Care este anotimpul tau preferat si de ce?
6. Care sunt cinci obiceiuri de care nu te poti dezvata?
7. La ce nu ai renunta niciodata?
8. In ce oras ti-ar placea sa locuiesti?
9. Ce alegi intre cariera si iubire?
10. Daca ai schimba ceva la tine, ce anume?
11 Unde ti-ai petrece o vacanta de trei luni?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts