vineri, 17 ianuarie 2014

Beautiful words

Cu totii cred ca suntem saturati de cuvinte false, aruncate in vant doar de dragul de a fi spuse. Eu, de exemplu, nu prea stiu sa ma descurc cu un compliment, le bag pe toate in aceeasi categorie. False. Insipide. Triste. Nefolositoare. 

Prin urmare, nu le cred. Bine, asta are si legatura cu increderea de sine. De cate ori nu ni se spune ca suntem frumosi, draguti, destepti, stilati, glumeti si nu credem? Eu...una...Nu cred niciodata. Aproape.

Imi iubesc prietenii :)) si e un lucru ciudat pentru mine sa afirm asta, din cauza faptului ca nu imi exprim niciodata sentimentele direct. Desi sunt o fire foarte sentimentala, la capitolul manifestarii afectiunii stau foarte...prost, deci prin urmare sunt foarte rece. 

Dupa cum spuneam, imi ador prietenii, sunt mandra de ei, stiu ca imi zic adevarul cat pot ei de mult, dar chiar si asa, chiar si de ei cand imi spun cat de dragut e un lucru la mine, ma indoiesc...Sunt prietenii mei, nu ar vrea sa ma raneasca.

Si azi...Mi s-a intamplat unul dintre cele mai frumoase lucruri din viata mea. Mi s-au spus cele mai sincere cuvinte pe care le-am auzit vreodata, stiu ca sunt sincere, stiu ca ceea ce a spus, chiar crede. Mi s-au spus cele mai frumoase lucruri pe care cineva ar vrea sa le auda. Si aproape...Aproape m-am simtit si eu asa...M-am simtit draguta, frumoasa, apreciata, desteapta, speciala...M-am simtit atat de bine pentru o fractiune de secunda, pana cand eul meu mi-a reamintit: asa te vede el, tu te vezi asa?

Oh, sa nu se faca confuzie ca iubesc acea persoana sau ea pe mine, nu in felul ala. 

A. imi este un prieten bun, cu care vorbesc destul de rar, dar si cand vorbim, tot ceea ce spunem e plin de esenta. A. e diferit de restul persoanelor, e un tip dulce care merita pe cineva dulce, asa ca el. Sunt sigura ca ce a spus el chiar crede, deoarece A. chiar priveste obiectiv lucrurile si nu ar putea in veci sa ma placa pe mine sau pe alta fata in sensul acela. Nu am sa intru in detalii de genul, nu astea sunt relevante. 

" Cand vad ceva ca este frumos, crede-ma ca asa e. "  Am zambit, desi i-am zis clar, eu nu ma incadrez in acea categorie si exagereaza. Sa nu se inteleaga gresit, nu am nimic cu mine, doar ca...Stiu cum sunt. Cuvantul frumos e ridicol :))

" Problema la tine e ca esti si frumoasa pe dinauntru" Asta chiar m-a emotionat. Ca sa creezi o impresie de genul, banuiesc ca ai facut ceva, dar eu pentru A. chiar nu am facut multe lucruri. Nu mi-a spus lucrurile astea ca sa obtina ceva, nu are ce...Nu are cum. Si acum serios, e un sentiment placut sa stii ca exista cineva care te apreciaza...Care te vede total altfel decat te vezi tu, de parca oglinda ta din casa nu ar vorbi singura...

" Sa stii ca tu ar trebui sa ai grija pe cine alegi ca suflet pereche pentru ca esti o fire mult prea delicata si eu, personal, am vazut cat de frumoasa esti atat in interior cat si in exterior"  Oh, nu, aici se inseala. Sunt sensibila, dar nu ma vad nici delicata si cuvantul frumoasa ma face sa imi fie rau. Poate pare ciudat :)) Dar eu in esenta ma consider ciudata. De cate ori am auzit cuvantul si stiam ca e fals, de atatea ori l-am urat mai tare. Sufletul pereche...E si asta ceva...Poate eu il voi alege, dar el ma va alege pe mine? Probabilitatea, nu...nu o voi da. E o seara prea draguta ca sa o stric mai mult decat o fac. 

I-am explicat si lui  " teoria" mea. Nu ma consider un om dragut, un om frumos, am atatea defecte, atatea lucruri pe care le-as schimba si nu pot acum...Sinceritatea lui si modul cum imi spunea aceste cuvinte, ma facea chiar sa le cred, chiar m-a fauct sa ma simt ...Atat de bine. Nu imi mai amintesc un moment in care sa ma simt asa. E o realizare...Trista.

" Tu esti perfecta in felul tau, sa stii si chiar daca indirect vrei sa spui ca ai si o latura mai diferita, eu am vazut-o pe cealalta si chiar daca spui ca esti altfel edcat am zis eu, si ce? Poti maine sa fii talhar si sa terorizezi lumea de pe strada. Te-as tine la mine, ca adapost sau altele. Eu te-as sprijini cu orice, m-ai ajutat in momentul  in care aveam cea mai mare nevoie de cineva si nu uita nici tu ca eu am sa fiu alaturi de tine chiar daca tu ai sa devi altcineva"  Mi-au dat lacrimile, ce mai! Ma simt atat de bine ca exista o persoana, in afara de mama, in ochii careia insemn ceva, sunt cineva, ma vede cum nu ma vad eu, crede in mine si mi-ar oferi ajutorul neconditionat. A. exagereaza, nu am facut nimic...Absolut nimic din ce nu ar face oricine...

Sunt cele mai frumoase cuvinte pe care mi le-a adresat cineva, cele care m-au facut sa imi dea lacrimile, cele care m-au facut sa zambesc si sa ma simt bine. 

Ii multumesc lui A. pentru toate cuvintele lui sincere si frumoase, pentru felul cum ma vede si mai ales pentru increderea lui in mine. Sunt fericita ca am avut ocazia sa cunosc un om atat de deosebit . 

Le multumesc tuturor prietenilor mei. 

Lui M. pentru faptul ca e acolo langa mine mereu, in cele mai grele momente ale mele si imi zice
" Hai, fata, ca nu merita.'' sau " Exagerezi" . Acum mi se pare asa amuzant si in momentele alea cand sunt trista si ma uit la ea si ma intreb...Serios? Eu de ce nu simt asa? Si ea e acolo  si ma trezeste, imi toarna apa rece in cap :)), ma incurajeaza si ma impinge sa merg mai departe. Poate ea nu va crede asta, dar eu asa simt...Asa e ea pentru mine, e una din persoanele cele mai puternice pe care le-am intalnit...Pentru mine asa e ea. Sensibila, dar atat de puternica...O admir mult. 

Si I... I e atat de adorabila prin simplul fapt ca are atata incredere in mine si are impresia ca pot face orice. " Tu poti! Tu mereu poti! "Oh, mi-e frica de clipa in care o sa o dezamagesc, mi-e frica de esecurile care ma asteapta si de reactia ei. Dar, stiu ca va fi langa mine intotdeauna. 

Si L. Daca l-as suna la patru dimineata si i-as zice ca mi-e frica de intuneric :)) M-ar intreba
daca vreau sa vina la mine...Si chiar ar face-o daca nu as refuza. Asa ca trebuie doar sa ma suporte.

Si S...S. care incearca sa ma convinga de conceptiile mele eronate! 

Oh, am prieteni minunati si nu sunt numai ei, am persoane importante in viata mea, care sunt deosebite pentru mine prin simplul fapt ca exista si ca ii cunosc. 

E ciudat pentru mine sa stiu ca ei chiar au o parere ok cand vine vorba de persoana mea. Acum mai trebuie doar sa ...Imi clarific si eu mie imaginea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts