marți, 12 noiembrie 2013

1000 de motive...

E atat de frustrant sa vrei sa faci atat de multe lucruri si sa te limiteze altele pe care le-ai inceput si pe care nu le poti termina intr-un anumit timp dorit de tine. In ultima vreme am senzatia ca din cer cad mii si mii de lucruri si nu se mai opresc. 

Nu am terminat inca scoala de soferi si asta ma exaspereaza, vreau sa dau mai repede sala si traseul ala de care toata lumea se sperie si daca e sa il pic, foarte bine, sa o fac. Initial am vrut sa o dau saptamana asta, dar din mii si mii de motive nu am cum, nu am avut timp sa invat tot si nu, chiar nu mi-am putut face timp. 

Vreau sa merg la orele de aerobic mai des, vreau sa fac cat mai multe ore de zumba, vreau si sa discut despre asta ( initial vroiam sa scriu despre zumba si restul, dar din mii si mii de motive, nu am avut timp ), vreau sa imi fac curaj si sa asist mai des la orele de tae bo, desi e dureros si
...ei bine, da, doare! Vreau sa fac ceva ca sa ma simt bine si prin asta vreau sa merg la orele alea sa ma destresez ( nici nu stiu daca exista cuvantul).

Vreau sa ma ocup mai des de soutache! Da, am o placere deosebita pentru bijuterii si mai ales pentru cele pe care le pot crea eu cu mainile mele, iar tehnica soutache m-a captivat! Doamne, asta chiar e o arta! Si nu, inca nu imi iese prea bine, dar nu ma deranjeaza, in timp stiu ca imi va iesi ceva de care sa ma mandresc si care sa imi faca placere sa il/o port.

Vreau sa inteleg ce e cu persoanele din jurul meu si vreau sa ma fac inteleasa. Da, stiu, e etapa aia cand nu iti dai seama cine si cum te place, daca te place, daca e doar amuzament sau doar un simplu flirt! Dar din multe motive, nu pot sa stau linistita, sa gandesc in afara ariei( caci din pacate sunt in si out ) si sa port o discutie sincera. Si serios, ce pot eu sa fac mai mult decat sa cer sa discut sincer si direct si cat se poate de...ok? Chiar nu stiu si ma streseaza asta. 

Vreau timp pentru alergat si vreme frumoasa. Si nu, nu imi place alergatul, dar face bine si eu ador sa imi intrec limitele.

Carti! Doamne, cate am, cate am cumparat, imprumutat, descarcat! Vreau sa le citesc, sa stau in pat si sa ma delectez cu ele!

Si serialul meu Beauty and the Beast, serios,  imi doresc sa te termin, dar stii tu...Am atatea de facut, motive si peste motive. Si rochia aia draguta pe care am vazut-o in oras? Da...O vreau! dar nu am bani, de ce? Din motive evidente pentru mine...

Si apoi, serios, desi poate nu vorbesc cu unele persoane lunii de zile, asta nu inseamna ca le uit, nu? Adica nu e ca si cum s-ar rupe relatia, sau ceva in genul. Urasc cat se petrece asta. Am persoane cu care nu vorbesc ani de zile si totusi imi sunt apropiate din punct de vedere sufleteste. Nu pot sa accept faptul ca unele persoane, indiferent de motive, desi au fost candva apropiate, s-au decis sa nu se mai salute nici pe strada. Serios, chiar asa motive grave sa ai?

Vreau sa scriu, sau sa termin macar ce am inceput, dar vorba aia...Am motiveee...

Si cel mai grav e ca toate balivernele pe care le-am spus mai sus, nu au prea mare sens, caci sunt unele probleme, din mii si mii de motive inexistente, pe care e asa greu sa le treci de unul singur, probleme de sanatate, probleme emotionale, psihice care se leaga intre ele si te trezesti nu cu una, ci cu mii de probleme. Uneori cand ma gandesc la problemele mele, imi dau seama cat de minore sunt si ca ar trebui sa ma simt fericita si implinita...Dar sunt egoista si nu pot fi in totalitate de acord cu asta. 

In final ajung sa cred ca cu totii avem motive, multe, inexplicabile, fara inteles si pentru noi, care in esenta nici nu valoreaza nimic, sau poate valoreaza totul, care intr-un final ne dirijeaza viata. Si ma intreb, oare, pot sa fac o pauza din tot amalgamul asta de motive care as vrea sa inceteze? 

Pf, complicat !

2 comentarii:

  1. Normal daca pui lucrurile asa, te simti coplesita. ^_^ stiu cum este!
    Si eu imi propun sa fac unele chestii, ca apoi sa ma trezesc ca le las pe a doua zi...
    Spor la facut toate cele! :))
    Abia astept sa vad poze cu bijuterii realizate de tine in stil soutache <3 cea din poza arata super!
    Cat despre vremea frumoasa =.= se pare ca ne-a parasit. Vine iarna si frigul!
    :D Bundle up, deci! And be more optimistic. Huggles! :* :* :* :* :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ^^" Voi incerca sa fiu mai optimista si sa le iau pe rand, sau cel putin sa le duc spre final intr-un ritm constant. Multumesc!
    O sa pun poze sigur cu ce voi realiza, sper sa imi iasa macar pe jumatate la fel ca cea din poza.
    Eh, fiecare anotim cu frumusetea lui, poate iarna aceasta va fi mai blanda si mai dulce.

    Hugs&luv :* :* :* :* :* :* :* :*

    RăspundețiȘtergere

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Translate

Popular Posts